OHANA INFANTIL

QUI VA DIR QUE APRENDRE ERA AVORRIT?

Entrem al S.XXI i ens conformem amb aprendre nous conceptes mitjançant llibres de paper o llibres digitals, quan realment, tenim al nostre abast altres recursos, com ara imatges, vídeos o apps. Ja fa uns quants anys els vídeos i les imatges s'han tornat virals, tant per transmetre coneixements com per entretenir al públic. Amb els vídeos podem transmetre dinamisme, colors, interacció, música... Així doncs, unint aquests conceptes podem aconseguir un nivell més alt d'atenció i motivació per part dels alumnes.

Són molts els canals de YouTube, per exemple, dedicats a compartir coneixements. En molts dels casos es tracta de professors o mestres en un àmbit concret que comparteixen els seus vídeos com si es tractessin de una classe. A demés, no té per que tractar-se de professors compartint lliçons de matemàtiques o filosofia, molts cops podem trobar vídeos en aquesta plataforma de contingut educatiu per a nens creat tant per mestres com per altres usuaris afeccionats a aquests temes. 

Així doncs, el passat dia 14 d'octubre vam trobar dos exemples on els nens podien aprendre mitjançant vídeos i imatges.

  • En format vídeo vam exposar un exemple on Dora l'exploradora ensenyava els colors d'una manera dinàmica i divertida.
  • En format imatges vam descobrir l'app Dic-dic, que serveix perquè els nens aprenguin paraules en altres idiomes.
                         



Comentarios

No hay ningún comentario

Añadir un Comentario: